
Reklamacje i zwroty
Reklamacje
Paczka uszkodzona w transporcie - co robić?
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy otwarcie paczki przy kurierze, a gdy produkty są uszkodzone, należy spisać protokół szkody i wykonać zdjęcia uszkodzonych produktów. Protokół szkody oraz zdjęcia, należy przesłać na nasz email: biuro@smartchild.com.pl i poinformować nas o zaistniałej sytuacji. Można również dodatkowo do nas zadzwonić pod numer: 660686700, co przyspieszy proces reklamacyjny uszkodzonej paczki.
Reklamacja produktu używanego:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych, odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@smartchild.com.pl lub telefonicznie: 660686700. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwroty
Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Zwracany produkt należy do nas przesłać wraz z oryginałem zakupu - paragonem.
Zwrotu należy dokonać na adres:
SMART CHILD Monika Andrzejak-Markwitz
Jeleniogórska 1/3D/28
60-179 Poznań
Te. 660686700
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz oryginalnym paragonem zakupu. Paczki wysłane za pobraniem nie będą odbierane. Wysyłka produktu zwracanego odbywa się na koszt Kupującego.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (znajdziesz je poniżej), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, nr zamówienia, datę zakupu oraz numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 7 następnych dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Zazwyczaj, proces zwrotu realizowany jest w ciągu kilku dni.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Formularz zwrotu (do skopiowania):
………………………………………………… ………………………….. ……………………
Imię i nazwisko Kupującego Miejscowość i data
……………………………………………………………….……………..
……………………………………………………………….……………..
Adres Kupującego
SMART CHILD
Jeleniogórska 1/3D/28
60-179 Poznań
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy, której przedmiotem są: ................................................
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Numer zamówienia: ............. w sklepie internetowym SMART CHILD pod adresem: www.smartchild.com.pl .
Data zawarcia umowy / zakupu: .....................
Proszę o zwrot zapłaconej kwoty ……… na rachunek bankowy nr ...........................................................
Przyczyna zwrotu zamówienia:*
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
*Jest to pole nieobowiązkowe, potrzebne jedynie do statystyk sklepu.
……………………………………………….
Podpis
Adres do zwrotu towaru:
SMART CHILD Monika Andrzejak-Markwitz, Jeleniogórska 1/3D/28, 60-179 Poznań, tel. 660686700