Reklamacje i zwroty

Reklamacje 

 

Paczka uszkodzona w transporcie - co robić?

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy otwarcie paczki przy kurierze, a gdy produkty są uszkodzone, należy spisać protokół szkody i wykonać zdjęcia uszkodzonych produktów. Protokół szkody oraz zdjęcia, należy przesłać na nasz email: biuro@smartchild.com.pl i poinformować nas o zaistniałej sytuacji. Można również dodatkowo do nas zadzwonić pod numer: 660686700, co przyspieszy proces reklamacyjny uszkodzonej paczki.

 

 

Reklamacja produktu używanego:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych, odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@smartchild.com.pl lub telefonicznie: 660686700. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwroty

Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Zwracany produkt należy do nas przesłać wraz z oryginałem zakupu - paragonem.

Zwrotu należy dokonać na adres:

SMART CHILD

Grunwaldzka 99

60-313 Poznań

Te. 660686700

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz oryginalnym paragonem zakupu. Paczki wysłane za pobraniem nie będą odbierane. Wysyłka produktu zwracanego odbywa się na koszt Kupującego.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (znajdziesz je poniżej), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, nr zamówienia, datę zakupu oraz numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 7 następnych dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Zazwyczaj, proces zwrotu realizowany jest w ciągu kilku dni.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Formularz zwrotu (do skopiowania):

 

…………………………………………………                                                            ………………………….. ……………………

Imię i nazwisko Kupującego                                                                                                                                      Miejscowość  i data

……………………………………………………………….……………..

……………………………………………………………….……………..

Adres Kupującego

 

                                                                                                                                                                     SMART CHILD

                                                                                                              Grunwaldzka 99

                                                                                                              60-313 Poznań

 

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy, której przedmiotem są: ................................................

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Numer zamówienia: ............. w sklepie internetowym SMART CHILD pod adresem: www.smartchild.com.pl  .

Data zawarcia umowy / zakupu: .....................

Proszę o zwrot zapłaconej kwoty ……… na rachunek bankowy nr  ...........................................................

 

Przyczyna zwrotu zamówienia:*

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

*Jest to pole nieobowiązkowe, potrzebne jedynie do statystyk sklepu.

 

 

……………………………………………….

Podpis

 

Adres do zwrotu towaru:

SMART CHILD, Grunwaldzka 99, 60-313 Poznań, tel. 660686700

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl